بهار دل...

اگر روزی«محبت کردی بی منت»«لذت بردی بی گناه»«بخشیدی بدون شرط»بدان آروز واقعا زندگی کرده ای.

بهار دل...

اگر روزی«محبت کردی بی منت»«لذت بردی بی گناه»«بخشیدی بدون شرط»بدان آروز واقعا زندگی کرده ای.

رمضان

خدایا در ایام رمضان کمکمان کن:


دیرتر برنجیم،


زودتر ببخشیم،


کمتر قضاوت کنیم


و 


بیشتر فرصت دهیم.



توضیح:«گفتم در ایام رمضان چون معمولا«ن همه»


در ایام رمضان به خود و خود سازی توجه میکنند.


اگر در این ماه به لطف خدا این اعمال در ما بنیادی بشه


میتونیم به بقییه ماه ها هم انتقال بدیم.



التماس دعا






نظرات 6 + ارسال نظر
بهزاد پاشا پنج‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:43 ب.ظ

اذان تهرانه!

روزه ات قبول نانازکم

ممنون قبول حق»دعا«

بهزاد پاشا پنج‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:46 ب.ظ

خب قربون اون کلامت!

بیا تو دیر تر برنج

منم کمتر قضاوت کنم



شوخی کردم!


ولی اگه رنجشی ازم بهت رسیده ببخشم

رنجشی نبوده اگرم کاری صورت گرفته قطعا لازمم بوده تا بزرگ شدم

بهزاد پاشا پنج‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:47 ب.ظ

در مورد کل مطلبتم باید بگم

خیلی پر مغز بود

سرسفره امشب همین رو میخوام از خدا!

اونم کمک حالم باشه

بلی ی جورایی جفت پست ها مایه آرامشم بود(قلب) ب امید حق کمکت میکنه

وحــــــیده پنج‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:26 ب.ظ http://hamishe-eshgh.blogsky.com

خیلی خیلی دعای به جاییه...
به شخصه التماس دعا دارم از جمیع مجلس

بله جالب و آرامبخش البته ب نظر من
ب امید حق عشقش رو بی دریغ بهت نشون بده و لمسش کنی بیش از بیش
محتاجیم ب دعا

بهزاد پاشا جمعه 21 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:11 ب.ظ

قربون اون دلت بشم من

بزرگی عزیزم

اما بزرگ تر شدن خیلی خوبه

اوهوم خیلی ارامش بخش بودن (قلب)واسه نویسنده

خدانکنه بله لازمه
قلب واسه آفریننده3>

`پروین پنج‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:51 ق.ظ http://shadkami.blogsky.com


با عرض پوزش جهت دیر رسیدن به پست ها
ســـــــــــلام بر جمیع کامنت گذاران
و سلام مخصوص واس مژی بلای خودمون
چه عکس زیبایی
به امید خدا بتونیم این صفات و درونی کنیم
چقد زود زود میگذره این ماه...
هیچی نشده هفت روزش رفت
خدایا کمک همه مون کن (دعـــــــــــا)
آمین...
(گل)

سلام عزیزم،خدا بخواد درونی میشن
آمین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد