بهار دل...

اگر روزی«محبت کردی بی منت»«لذت بردی بی گناه»«بخشیدی بدون شرط»بدان آروز واقعا زندگی کرده ای.

بهار دل...

اگر روزی«محبت کردی بی منت»«لذت بردی بی گناه»«بخشیدی بدون شرط»بدان آروز واقعا زندگی کرده ای.

میروم خسته و افسرده و زار


سوی منزلگه ویرانه خویش 


به خدا میبرم از شهر شما


دل شوریده و دیوانه خویش



می برم،تا که در آن نقطه ی دور


شستشویش دهم از رنگ گناه


شستشویش دهم از  لکه عشق


زینهمه خواهش بیجا و تباه



می برم تا ز تو دورش سازم


ز تو،ای جلوه امید محال


می برم زنده به گورش سازم


تا از این پس نکند یاد وصال



ناله می لرزد،می رقصد اشک


آه،بگذار که بگریزم من


از تو، ای چشمه جوشان گناه


شاید آن به که بپرهیزم من



  به خدا غنچه شادی بودم


دست عشق آمد و از شاخم چید


شعله ی آه شدم،صد افسوس


که لبم باز بر آن لب نرسید



عاقبت بند سفر پایم بست


می روم؛خنده به لب،خونین دل


می روم از دل من دست بردار


ای امید عبث بی حاصل...



تقدیم به سادیسمی ترین و مازوخیزست ترین آآآآآآآآآآآآدددددددددددممممممممممممم


وصف حالش:


تارو پود هستیم برباد رفت اما نرفت


عاشقی ها از دلم،دیوانگی ها از سرم....











نظرات 19 + ارسال نظر
بهزاد پاشا شنبه 6 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 05:38 ب.ظ

با کمی تاخیر !

چون یونی بودم تازه رسیدم

برم ببینم چی چی نوشته ای

اکشال نداره ب بزرگی خودم میبخشم: )))))))

behzad pasha شنبه 6 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 05:39 ب.ظ

به خدا غنچه شادی بودم




دست عشق آمد و از شاخم چید




شعله ی آه شدم،صد افسوس




که لبم باز بر آن لب نرسید

in tikash vasle halam bud !

نخیر کلش از من بود مازوخیسم!!!!!

بهزاد پاشا شنبه 6 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 05:41 ب.ظ

نگاش کنا!

من اون همه لقب خوشجیل موشجیل دادم بهش

حالا برمیگرده میگه سادیسمی !

چ چ چ

تویی با مازوخیسم

چون با یادگاری هات میخوابم میشم مازوخیسم؟

چ چ چ + چ چ چ !!!!+!!

خب تو حقیقت میگی منم باید القاب حقیقی بدم دا!!!!!!!
بهزاد آخه چی بگم بهت هان چی بگم؟؟؟؟؟!!!!+!

بهزاد پاشا شنبه 6 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 05:42 ب.ظ

منم نرفت دا!

من مریض شدم

حتی کارم ب بیمارستان و دارو درمان کشید اما دیوونگی ها نمیره دا!

سر این میگم وصف حالت بود دا اون دو بیت
آآآآیییی جای چک و لگد داری !!!!!!

بهزاد پاشا شنبه 6 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 05:44 ب.ظ

نبینم قلب شهبانوی من اون طوریه ها



دورش سیم خاردار بکش اما ی کم دور تر بکش خودت زخمی نشی!

ی پیام نهفته داشت امیدوارم گرفته باشی !!!

والا ی حدسی میزنم اما خوشحال میشم خودت بهم بگی خواستی با نظر بگو ن ک پیام بده عزیزم

بهزاد پاشا یکشنبه 7 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:42 ق.ظ

باز دیدی من اول شدم جو گرفتت؟

انقد ارزش وبلاگت میره بالا ک میگی ب بزرگی خودم میبخشم خخخ

اوه اوه
حالا ی چی دیگه
انقد بد قدمی ک اول میای باز دیدا کم میشه

بهزاد پاشا یکشنبه 7 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:43 ق.ظ

اولا ک نخیرم وصف حال منم بود! جر و بحث الکی نکن

در ثانی اینه دا؟ آره؟

یعنی القاب راس راسکیت اینه؟

باشششششششششششششششه :)))

نخیر متقلب نشو دا اه
بببببببللللللهههههه اااااییییینننننننطططططططوووووررررررییییییااااااسسسسسستتتتتتتت
اوه گورخیدم
از الان:آینه آینه

بهزاد پاشا یکشنبه 7 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:45 ق.ظ

چک و لگد لازم ندارم ... ی چیزی لازم دارم ک سپردم ب خدا

یا میده یا نمیده ! :|

حدست رو بگو بگم اونه یا نه :))))))))

گاهی زود دیر میشه.......!!!!!!!!!

`پروین یکشنبه 7 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 04:41 ب.ظ http://www.shadkami.blogsky.com

چه تقدیمی باحالی
احسنت
.
.
.
یاد این شعره افتادم...
میروم بار دگر مستم کند...
بی سر و بی پا و بی دستم کند...

بلی
ن شعر تو ب سمت عشق رفتنه
شعر من محتواش جداست

بهزاد پاشا دوشنبه 8 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 05:33 ب.ظ

اتفاقا من اول شدم وبت بهتر شده

نظرای متفرقه کمتر شدن :))))))))

behzad pasha دوشنبه 8 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 05:34 ب.ظ

سپردمش ب خدا

بخواد دیر دیر میشه!

من با اون شرایط نمیتونم کاری بکنم

ی شرایطی لازمه ک فقط خدا میتونه بده

خدای خوبم هرگز کسی را ب آنچه قسمتش نیست ععععااااااادددددتتتتت نده....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

مبین جمعه 12 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:07 ق.ظ

سلام عزیزم سلام فرشته مهربونی چطوری ملکه ی بخشندگی؟؟؟مرسی ک بخشیدی منو مژگان
دوست دارم

سلام عزیزم هی وای من ای القاب منم؟؟؟؟!!!!!
دیگه نگو اون خواسته رو مبین تا قهر نشیم
منم دوست دارم گل پسر

بیتاپاشا جمعه 12 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:15 ب.ظ http://www.azarigiz79.blogfa.com

سلام مژگان جون
چه خبرا?
راستی لقاب ها رو خوب اومدی
احسنت

به به ببین کی اومده سلام نانازی
چطوری ناز دونه؟
الحمدالله سلامتی


قابل نداشت
بی ثبات ترینم باید مینوشتم!!!!!

م..... شنبه 13 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 05:46 ب.ظ http://pechpechhayeman.blogsky.com

فروغ این مرموزترین زن دنیای هنر
خیلی مواقع خیلی اخلاقاش شبیه منه

ههههیییی ججججججااااان مممنننن
چقد دلم برات تنگ بود چقد خوشحال شدم اسمتو دیدم
چقد دلم وبت میخواد
آخی خوش بحالته پس

پیمان چهارشنبه 17 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:34 ق.ظ http://rapido-dowleh.blogfa.com

من حال ندارم تو چرا خالی رد میگنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بیتاپاشا چهارشنبه 17 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 02:51 ب.ظ http://www.azarigiz79.blogfa.com

دخیخا دخیخا

بیتاپاشا جمعه 19 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 04:38 ب.ظ http://www.azarigiz79.blogfa.com

سلام
نچ نچ نچ
مثل اینکه امروز تولدمه ها

تبلدت لوبارک عزیزکم

وحیده چهارشنبه 1 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 09:59 ق.ظ http://hamishe-eshgh.blogsky.com/

اوووخی...
چقدر این شعر رو دوست دارم...
واقعا زیباس...
دستت طلا که اینو گذاشتی خوش سلیقه

خواهش دارمی
خداروشکر که پسند کردی...

محسن چهارشنبه 22 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 08:25 ب.ظ

اولش افسرده و زارم کردی زیاد به این نوشته ها نپرداز و این هم برا عکسپسندیده شد

ببخش متوجه نشدم کدوم؟؟؟!!!
ای ای ای قلب پسند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد