بهار دل...

اگر روزی«محبت کردی بی منت»«لذت بردی بی گناه»«بخشیدی بدون شرط»بدان آروز واقعا زندگی کرده ای.

بهار دل...

اگر روزی«محبت کردی بی منت»«لذت بردی بی گناه»«بخشیدی بدون شرط»بدان آروز واقعا زندگی کرده ای.

مزایای انسان شدن...

به خدا گفتم بیا دنیا رو تقسیم کنیم:


آسمون مال من،ابر مال تو،


دریا مال من،موجش مال تو،


ماه مال من،خورشید مال تو،


زمین مال من...


خدا


وسط حرفم خندید


و  گفت:...


تو


آدم باش


همش مال تو،


حتی


خود من...!!!








نظرات 21 + ارسال نظر
بهزاد پاشا چهارشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:30 ب.ظ

ی ساعتی از آپ میگذره

اما میتونم ب ضرس قاطع بگم اول میشم

بله اول شدی
حالا چون اول شدی باید بهمون شیرینی بدی

بهزاد پاشا چهارشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:33 ب.ظ

هووووم

پست قبلی اون ی نفر من بودم!

اگه میدونستم ناشناس باشم اینقد منو میتحویلی و ج طولانی میدی و عزیزت میشم از اولش ناشناس میومدم وبت!!

بهزاد پاشا چهارشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:35 ب.ظ

خب شروع کنیم از این پست!

مزایای انسان شدن ... این پست مربوط ب من نمیشه چون من فرشته ام دا

توام میدونم بدون انقولت و قمپز در پوست خود نمیگنجی ک با همچین فرشته ای دوستی و دوست دخترشی

من از کسایی ک این نظر میخونن معذرت میخوام
باز قرصات نخوردی توهم زدی؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!(نگاه چپ چپ

بهزاد پاشا چهارشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:38 ب.ظ






سطر اول بخاطر عمق لطفش و نهایت مهربونیش

سطر دوم بخاطر عشقی ک بهمون داره

امادوسطر اخر بخاطر قدرنشناسی ها و ندانستن هامون

چ سطر بندیم کرده:D
تاسف قبول اما سوت ن
این سوت زدن کار دوستان شیطانه

بهزاد پاشا چهارشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:41 ب.ظ

ببین از اول میگما بیای تو جواب این بگی شمالطف داری و این حرفا میکشمتا!

خداروشکر
خداروشکر

من نمیگم آدم کاملی هستم
ولی دنیاش ماله منه هیچ
ی شهبانویی هم بهم داده ک دنیایه منه
اسمشم مژگانه

ن تو واقعا نترسیدی اومدی وب خودم جلو دوستام تهدید میکنی؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!
ممنون بابت دیدت پسر باغ خدا

مهرا چهارشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:25 ب.ظ http://www.mehrarang.blogsky.com

خدا بهار شدو توی گوش باران گفت:مباد ببنده این گنبد کبود شوی/ کلاغ عاشقت از آسمان من برود...

سلام خوش آمدین(گل ریزون
به به چقد قشنگ
ب موقع بود نظرتون برام یادم رفته بود تشکر کنم
ممنون واسطه

م..... چهارشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:29 ب.ظ http://pechpechhayeman.blogsky.com

حتی خود من...
ایکاش بتونیم آدم باشیم

وای چقد خوشحال شدم نظرت دیدم
میتونیم با لطف خودش
دوست دارم دوست(قلب

`پروین چهارشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:31 ب.ظ http://www.shadkami.blogsky.com


دست و جیغ و سوووووووووووووت و هوراااااااااااااا
خعععععععلی قشنگه مژگااااااااااااان
ای جانممممممممم بلاخره این عکس و گذاشتی
این قسمتش اوجشه...
حتی خود من...!

ممنون بله
خواستم عکس دیگه بذارم قلبم گفت این کامل تره نگاه دقیق کردم دیدم بله کامل رسونده
بله کلا اوج همه چی همینه(اشک شوق ،قلب،فرشته

بهزاد پاشا پنج‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:10 ب.ظ

ای ناقلا!

توام ک همش دنبال شیرینی هستی ک!

باشه نظرات من رو بااحترام کامل ج بده

بعد شیرینی هم میدم بهت

خخخخخخ

نی توام خیلی شیرینی میدی چ چ چ
برا من کاری نداره اما میترسم سرت گیج بره
ههههه

بهزاد پاشا پنج‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:13 ب.ظ

قرص چی چیه باو!

آخه بایکی دوباره دوست شدم

صداش ک هیچ خنده هاشم دوباره پشت تلفن شنیدم

بخاطر اون شاد بودم

--------------------------------------------------------------

سطر بندی سوت بخاطر این بود ک

بعضیا تو این شبا پی میبرن چ گناهایی مرتکب میشن

اما اسوده از کنارش عبور میکنن و بعد رمضون دوباره همون کاسه و همون ابگوشت :)))))))))

از دست تو:-)
خب حتما زمانش نیست ک قلبی و همیشگی پی ببرن وگرنه سوت سوت نمیکردن

بهزاد پاشا پنج‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:15 ب.ظ

ن ترس برا چی؟

وب دوس دختره خودمه
وب عشقمه

ترس نداره ک

دوس داشته باشم همه رو تهدید میکنم اینجا
چون تو ک باشی همه چیزو دارم
از هیچکس و هیچ چیز ترسی ندارم

بگو خب






حسی هست ک خودت ساختیش نسیم باغ خدا

بیتا جون مراقب باش داداشت قرصای ضدتوهمش رو مصرف کنه
نمیگم برا اینکه چنین حقی بهت داده نشده ک کسی رو تهدید کنی
خداروشکر

ژیلانوس جمعه 11 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:06 ب.ظ http://korbal3.blogsky.com

سلام مهربون خوب هستی؟.......... زیباست
کاش ما آدم بودیم چیزی نمیخواستیم ....... اگه مث آدمها هم بودیم باز خودش کلی بود ....... خدایا همه چی واسه خودت اما مارو " آدم کن "

سلام خوش آمدین(گل ریزون)
شکر خدا عالی
شما خوبین؟
ممنون:-)
اگر آدم باشیم نیاز ب خواستن نیست چون همه چی داریم اون موقع
با اجازه خدا از طرف حضرت حق جواب میدم
من چیزی نمیخوام همه چی رو برا تو آفریدم جز ی چیز
تو
تو رو برام خودم میخوام تو بخواه من رو دعوت کن تا استجابتت کنم(قلب

بیتاپاشا جمعه 11 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:46 ب.ظ http://www.azarigiz79.blogfa.com

نه نه
به خدا نمی تونم آدم بشم
آخه من آدم بشم
داداش بهزدم تنها می مونه
البته با عرض پوزش از مژگان خانم گلم

هههههه
بیتا جججووون داشتیم؟؟؟؟؟!!!!!!
از ی جهتم خوبش شد
خواهش میکنم ماله خودتونه(لبخند)

بیتاپاشا جمعه 11 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:54 ب.ظ http://www.azarigiz79.blogfa.com

یعنی الان می خوام سرم رو بکوبم به دیوار بمیرم
مقصر هم شمایین
چرا من لینک نشدم؟؟؟؟
بکشم خودم رو

هی وای من:-(
دور ازجون
عزیزم منکه لینک کردم با اسم مستعار
برو بهزاد بزن ک بهت نگفته لینک کردم

بهزاد پاشا شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:54 ب.ظ

پ کوشن نظرات من؟

بهزاد شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:01 ب.ظ http://behi.fardblog.com

خدا کمکمون میکنه همه ما انشاءالله بهش برسیم

ب امید خودش و توکل بر او

وحـــیده دوشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:51 ب.ظ http://hamishe-eshgh.blogsky.com/

سلام عزیزم...
خوبی؟
خیلی مطلب زیبایی بود...
برم مطلبای قبلی رو هم بخونم :دی
مرسی خبر دادی

سلام گلم
میسی ممنونه«گل»
خواهش دارمی

پیمان چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:42 ق.ظ http://rapido-dowleh.blogfa.com

سلام
می دونی امروز چه روزیه؟!
در عین شیرینیش یه چورایی یه روز فوق العاده ســـخته!
بیا از اونورا می فهمی چه روزیه

وای وای اومدم اومدم«کنجکاو»

golden eagle پنج‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:14 ب.ظ http://shadiiran.blogfa.com

داری سعی میکنی دور و بریاتو با خدا آشنا کنی؟؟؟
قلمبه نحرف
واقعاااا ایمان بیاورید...
بنظرم وقتی سوال ذهن امثال خودم با کنکاش خودم حل بشه دیگ نقطه ی کوری واسه ایمان نیست

سلام دوست عزیز خوش آمدی«گلریزون»
من سعی دارم حرفایی که واقعا بهشون ایمان دارم رو بنویسم
من؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟//قلمبه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
شگفتا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
خودت از خودش منشا میگیری

`پروین شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:04 ب.ظ http://www.shadkami.blogsky.com


بوووووووسسس
سلام مژگان جونی
چطوری؟ اوهوممم نکات عکس و خوب در میاری

بوس ب خودت نازی
شکر خوبم
تو خوبی؟
ممنون عزیزم

golden eagle شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:51 ب.ظ

معنی جمله آخرتو موجه نمیشم!
خودت از خودش..
هنوز سر حرفم هستم
قلمبه میحرفی
منم عصبی نیستم فقط خیلی عادت ندارم از شکلک استفاده کنم واسه همین عصبی می نماید:)
جواب سوال اولمم ندادیااا
سعی داری دور و بریاتو......؟؟؟

یعنی فکر شما خواست خداست
میشه تعریفتون رو از قلمبه بگید؟
جواب دادم گفتم سعی دارم چیزی ک ایمان و باور دارم رو بنویسم فکرمیکنم ی جور دین باشه
اگر این یعنی حرف شما بله چ اشکالی داره؟:-)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد