بهار دل...

اگر روزی«محبت کردی بی منت»«لذت بردی بی گناه»«بخشیدی بدون شرط»بدان آروز واقعا زندگی کرده ای.

بهار دل...

اگر روزی«محبت کردی بی منت»«لذت بردی بی گناه»«بخشیدی بدون شرط»بدان آروز واقعا زندگی کرده ای.

عشق خدا به بنده...

گاهی خدا درها رو میبنده و  

 

پنجره ها رو قفل میکنه...!!!

 

 زیباست  

 

اگر فکر کنی  

 

شاید  

 

بیرون طوفانه  

 

و 

 

خدا میخواد از تو محافظت کنه...!!!  

 

 

  

 

 

 

نظرات 11 + ارسال نظر
مبین یکشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 01:32 ب.ظ

اوف چقد طولانی شد

من معذرت
من بخشید3>
:-)))

مبین یکشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 01:33 ب.ظ

از وقتی گفتی داری آپ میکنی نشستم منتظر ک ببینم

اااایییی جججججوووونننننمممم
نظرات رو چشام بیا و مهمونم شو
گرمیه وب لاگم شو:))))))))))

مبین یکشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 01:35 ب.ظ

سلام بر دختر قصه ها
چطوری عزیزم؟
طبق معمول عالی مژگان جونم
باعثه آرامش محضی کلا تو دختر

سلامی چو بوی خوش دوستی
الحمدالله خوبم
تو چطوری شاه پسر3>
فدای تو ععععززززیییززززمممم
ممنونم ازت:">

م..... یکشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 07:03 ب.ظ http://pechpechhayeman.blogsky.com

این عکس چقد به این متن میاد

سلام دوستم
بله موافقم
با اون هجوم آب این بنا ثابت بدون خمیدگی پابرجاست ک نشونه محافظت خالقه

مبین دوشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:17 ق.ظ

میشه مخاطب تو باشی و بد باشم میشه ن میشه؟؟؟؟؟؟!!!!!!!

خدا قسمت کنه از نزدیک خجالت کشیدنتو زیارت کنم تصور کن لپ قرمزی
حقیقت گفتم بقول خودت یگانه دختر

بله میشه؛)
نخیر لپام زیاد قرمز نمیشه موقع خجالت لب میگزم گونم چال میفته:)))))))))
ممنون ازت3>

صبا دوشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:21 ق.ظ

سلام دوست مهربونم
خوبی؟
خیلی قشنگ مینویسی
من با خوندن پستات حس های مختلفی میگیرم
عجیبه!!!!!!

چقدر عکسه مناسبی

سلام ناز گلم
الحمدالله خوبم
تو خوبی عزیزم؟
فدای تو
خودم برا حسات پر پر3>
عجیب ن طبیعیه گل همیشه بهارم:-)

`پروین دوشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 07:42 ب.ظ http://www.shadkami.blogsky.com

سلامــــــــــــــ بر مژگان عزیز
بسی زیبا و جذاب
مث همیشه عالی

سلام بانو
ممنون ب دید تو عالی هستن3>

پیمان چهارشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:18 ب.ظ http://rapido-dowleh.blogfa.com

سلام
عرض ادب و احترام
کاملا درست پست فرمودید.
Exactly

سلام مستر جون
چطوری یا نه
با زبان بابا استاد بابا گویش

مبین پنج‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:48 ق.ظ

سلام دختر شاه پریون
نه دیگه نگیا چطور دلت میاد پری دریایی
به قول تو هی وای من
دیگه بدتر عجب نامردی هستی مژگان جون
عزیز خودمی

سلام عزیز دل
گیتوری؟
بلللللههههههه چه جورم
دیگه دیگه
خواهش دارم

مبین پنج‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:55 ق.ظ

خودنویس محبتم را از سیاهی شب پر میکنم و بر سپیدی صبح مینویسم"تو بهترینی"

عععععععععععععززززززززززززززززززززیییییییییییییییییییییززززززززززززززززززززیییییییییییییززززززززززززززززززززززززممممممممممممممممم

پیمان شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:46 ق.ظ http://rapido-dowleh.blogfa.com/

عصر جمعه خر است
آپیم. منتظریم. در خدمتیم

اومدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد