بهار دل...

اگر روزی«محبت کردی بی منت»«لذت بردی بی گناه»«بخشیدی بدون شرط»بدان آروز واقعا زندگی کرده ای.

بهار دل...

اگر روزی«محبت کردی بی منت»«لذت بردی بی گناه»«بخشیدی بدون شرط»بدان آروز واقعا زندگی کرده ای.

روی دوش دیگران...

من به بعضی چهره ها چون زود عادت میکنم

پیششان سر بر نمی آرم،رعایت میکنم


همچنان که برگ خشکیده نماند بر درخت

مایه رنج تو باشم رفع زحمت میکنم


این دهان باز وچشم بی تحرک را ببخش

آنقدر جذابیت داری که حیرت میکنم


کم اگر با دوستانم مینشینم جرم توست

هرکسی را دوست دارم در تو رویت میکنم


فکر کردی چیست موزون میکند شعر مرا؟

در قدم برداشتن های تو دقت میکنم


یک سلامم را اگر پاسخ بگویی میروم

لذتش را با تمام شهر قسمت میکنم


ترک افیونی شبیه تو اگرچه مشکل است

روی دوش دیگران یک روز ترکت میکنم


توی دنیا هم نشد برزخ که پیدا کردمت

مینشینم تا قیامت با تو صحبت میکنم...







نظرات 13 + ارسال نظر
`پروین پنج‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 02:55 ب.ظ http://www.shadkami.blogsky.com

دست و جیغ و سوت و هووووووووووراااااااااااا
بسیار زیباااااااااااااااا

این بیتش خیلی باحاله...
کم اگر با دوستانم مینشینم جرم توست
هرکسی را دوست دارم در تو رویت میکنم

بله این بیت و بیت آخر بنظر من کولاکه

پیمان پنج‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 02:58 ب.ظ http://rapido-dowleh.blogfa.com

As usual it's true and beautiful.. About our own God.

خیلی متشکرم استاد نظر لطف و دید خودته

مبین پنج‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 03:09 ب.ظ

سلام خانم خانم ها
جانم ب این پست جانم به به آنقدر جذابیت داری ک حیرت میکنم
خیلی خوب بود فدات شم

میسی ممنونه
خداروشکر پسند کردی
خدانکنه

بهزاد پاشا پنج‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:03 ب.ظ

کل آپت ی طرف این آخر آخراش ی طرف

مخصوصا (توی دنیا هم نشد برزخ ک پیدا کردمت ... میشینم تا قیامت با تو صحبت میکنم)

دلم ی کلبه تو جنگل میخواد

یا ی دریا کنار

ی روز ن

دو روز ن

ی ماه

برم با خودم خلوت کنم

خیلی ب ارامش نیاز دارم

:|

همین

سلام
بله این فسمت اوج عشق بازیه بندست
دقیقا ب امید و لطف احدیت ب آرامش میرسی

behzad pasha جمعه 22 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:38 ب.ظ

up am

`پروین دوشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 04:24 ب.ظ http://www.shadkami.blogsky.com

هووممم
فقط اسم شاعر خوشجیلش خالیه

ببخشید متوجه نشدم؟؟؟؟!!!!

`پروین دوشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 04:25 ب.ظ http://www.shadkami.blogsky.com

پست جدید نمودم...
پاشو بیا

اوه هی وای من گفته بودیا انقد درگیرم یادم رفته بود
ب خواست خدا میام

[ بدون نام ] جمعه 29 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:02 ق.ظ

سلام بهترین دختر چطوری؟
عزیزم کم یاب شدی دلم برات تند تند تنگ میشه
ب خودت فشار نیاریا باشه؟

سلام بر آقای هیپ هیپ
الحمدالله خوبم تو چطوری ببخشم گل پسر خودت ک در جریان هستی
چشم یگانه پسر چمش

مبین جمعه 29 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:07 ق.ظ

سلام بهترین دختر چطوری عزیزم؟
فدات شم کم یاب شدی دلم تند تند برات تنگ میشه
ب خودت سختی ندیا باشه؟

مبین جمعه 29 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:15 ق.ظ

ببین شاعر چطور هم حال منه
ای که در آتش عشقت هرشب میسوزم
یادم کن که به یادت هرشب میسوزم

چشم سعی میکنم ب امید حق یادت کنم

مبین جمعه 29 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:17 ق.ظ

دوست دارم مهربون شیرین زبونم

ممنون بابت حس قشنگت منم دوست میدارم

`پروین یکشنبه 7 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 04:33 ب.ظ http://www.shadkami.blogsky.com

منظور اسم شاعر این شعری که نوشتی...
جای اسمش توی پستت خالیه

ن خالی نی چون تو فرعه اصل شعر و مضمونه

وحیده چهارشنبه 1 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 10:08 ق.ظ http://hamishe-eshgh.blogsky.com/

اووووخییییی
چیقده این شعر رو دوست دارممم
خوشگله

دقیقا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد