بهار دل...

اگر روزی«محبت کردی بی منت»«لذت بردی بی گناه»«بخشیدی بدون شرط»بدان آروز واقعا زندگی کرده ای.

بهار دل...

اگر روزی«محبت کردی بی منت»«لذت بردی بی گناه»«بخشیدی بدون شرط»بدان آروز واقعا زندگی کرده ای.

ایمان...

چتر بازها چه لذتی میبرند از سقوط...!!!


هرچه ارتفاع بیشتر،


سقوط برای آنها لذت بخش تر است.


چرا؟!


چوت پشت آنها به چتر گرم است.


ایمان...


چیزی شبیه به چتر نجات است...!!!


کسی که ایمان دارد،


دیگر از سقوط وافتادن و تهدید هیچ هراسی ندارد...!!!


این است که قرآن توصیه به ایمان دارد و می فرماید:


یا ایها الذین آمنو آمنو


«ای کسانی که ایمان دارید حقیقتا ایمان بیاورید»...!!!








نظرات 8 + ارسال نظر
Lidoma پنج‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:01 ب.ظ http://lidomadl.com

سلام دوست من.وب زیبایی داری.اگه وقت کردی به وب منم سر بزن و نظرتو مطرح کن.

سلام خوش اومدین، ممنون
دید شما زیباست ک زیبا دیدید(گل)
چشم خدا بخواد حتما میام

م..... پنج‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:02 ب.ظ http://pechpechhayeman.blogsky.com

واقعا باید واقعا ایمان آوردبعضی وقتا فکر میکنی تو اوج ایمانی ولی یهو میفهمی که تا حالا فقط داشتی به نقطه اوج فکر میکردی و هنوز رو پله اولی

سلام دوستم خوش اومدی(گل ریزون)
نظرت منو یاد این حکمت انداخت ک ی مرد بد و دزدی داشت نماز میخونده کاملا سرسری اصحاب پیامبر گله میکنند پیامبر میگه اشکال نداره روزی همین نماز اورو ی آدم خوب میکنه و نمازش درست تر میشه
حالا عزیزم ب اوج فکرکردن اشکال نداره فقط نباید غره بشی و دست از تلاش برداری دلت صاف و با ایمان باشه از اول راه میتونی آخرش رو ببینی(فلب)

بهزاد جمعه 4 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:08 ب.ظ http://behi.fardblog.com

خیلییی عالی بود
مثال خوبی زدی برای مفهوم ایمان

خداروشکر که خوشت اومده دادا«قلب»«لبخند»

م..... جمعه 4 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:50 ب.ظ http://pechpechhayeman.blogsky.com

جوابتو تو وب خودمم دادم اما شاید نیای که بخونی پس اینجام مینویسم

چقد خوب که اینقد حس خوبی داری بهم مرسی عزیزم

خواهش میکنم عزیزم
ممنون از تو وخالقت بخاطر روح وحس پاکت«قلب»

ی نفر! دوشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:15 ب.ظ

همون پنجشنبه خونده بودم!

ولی خب الان نظر میدم

امیدوارم خدا خودش تو این شبا کمک کنه تا ایمان هممون کامل بشه

(دعا و چشم ب آسمون خیره)

سلام دوست عزیز خیلی خوش آمدین«گل ریزون»
لطف کردین عزیزم«قلب»
اگر دلت با حضرت عشق باشه قطعا بهت خودش رو میبخشه«لبخند»

پیمان سه‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:12 ق.ظ http://rapido-dowleh.blogfa.com

سلام
سقوط...
من این کلمه رو مناسب نمی بینم.
مومن صعود می کنه.. نه سقوط. مومن فقط دلش رو به خدا می بنده.. بدون هیچ ابزار و واسطه ای مثل چتر حی حتی همین ایمان.
چیزی که باعث صعود مومن میشه فقط خداست... ولا غیر
سوره ی زمر رو بخون. خیلی چیزا توش نوشته شده
مثلا آیه ی 38 و یا 43 و 44
کلا حرفش اینه...
کل قدرت دست خداست و خود شخص... بدو هیـــــــچ واسطه ای.
پس از نظر من مومن اونه که اونقدر به خدای خودش اعتقاد داشته باشه که حتی بدون چتر نجات خودشو توی آسمون رها کنه...
مگه نه؟

به به سلام چشم من و وب روشن صفا آوردی:D
سقوط همون چیزیه که دیرئز بهت گفتم نرسیدن از هیچ اتفاقی!!!!!!!!!!!!«قلب»
چشم حتما میخونم
بله درست اصلا چتر نجان خود خداست «گل»

`پروین چهارشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:38 ب.ظ http://www.shadkami.blogsky.com


خعلی قشنگ مینویسی مژگان
من که از ته دلم مذوق میشمم
چه آیه ی قشنگی آوردی
عکسش هم که عالییییییییییییه
من این مثال و با تمام ارکان وجودم حس کردم
یه آیه ی دیگه هم هست میگه...
کسانی که ایمان آوردند، هرگز ناراحت و غمگین نمیشوند
بغلللللللللللللللللللللل یک موچ محکم

ممنون نانازی دید تو قشنگه(قلب
خداروشکر ک موثرن
بله درسته موچ موچ موچ
(عشق قلبی با تمام وجود

وحـــیده دوشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:53 ب.ظ http://hamishe-eshgh.blogsky.com/

چقدر عالی...
چقدر خوبه که همه مون بهش عمل کنیم:
((ای کسانتی که ایمان آوردیه اید.. حقیقتا ایمان بیاورید))

بلی عالی میشه«قلب»

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد