بهار دل...

اگر روزی«محبت کردی بی منت»«لذت بردی بی گناه»«بخشیدی بدون شرط»بدان آروز واقعا زندگی کرده ای.

بهار دل...

اگر روزی«محبت کردی بی منت»«لذت بردی بی گناه»«بخشیدی بدون شرط»بدان آروز واقعا زندگی کرده ای.

تو کجایی سهراب...


تو کجایی سهراب؟؟؟!!!


آب را گل کردند


چشم ها رابستند


جور دیگر دیدند


و چه با


دل کردند؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!


صبر کن


صبر کن ای سهراب


قایقت جا دارد؟؟؟؟


من هم از همهمه داغ


زمین


بیزارم...



نظرات 13 + ارسال نظر
پیمان چهارشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:48 ب.ظ http://rapido-dowleh.blogfa.com

سلام !!!!!!!!!!!!!!!
حال شما؟!
عجیبه!!
می دونی چی عجیبه؟
آخه من امشب اومدم که به شما سر بزنم!!! شما از کجا فهمیدی که می خوام بیام و زود کامنت گذاشتی؟
این روزا همچین میزون نیستم
کاش سهراب منم با خودش می برد!!!

سلام
به به ماه از پشت ابر دراومد!!!!
شکر اما حالمو اگه بپرسی خوبه تعریفی نداره!!!!
شما چرا؟؟؟؟!!!!
اگر خواستی مشخص کن باهم صحبت کنیم:-(((((

وحــــــیده جمعه 25 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:38 ب.ظ http://hamishe-eshgh.blogsky.com

سسلاممم عزیزم...
خوبی بانو؟
خوشی؟
سلامتی؟
تربیت بدنی به کمر زدی؟
عکسش چقــــدر قشنگه...

آپــــم نازدونه...
وقت کردی بیا اون ورا
(بوس نداره :دی... بوووسسس)

سلام گلم
الحمدالله توپ
نافرم!!!!!!!
ممنون
ب امیدخدا میام نانا

`پروین شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:29 ب.ظ http://www.shadkami.blogsky.com

woooww
چه قالبی عوض کردی
چه خوشجیله...آروم و ساکت و ساده....
و چه پست زیبایی
یاد این شعرش که ...
من که از باز ترین پنجره با مردم این ناحیه
صحبت کردم...
حرفی از جنس زمان نشنیدم...
هیچ چشمی عاشقانه به زمین خیره نبود...
کسی از دیدن یک باغچه مجذوب نگشت...
هیچ کس زاغچه ای را سر یک مزرعه جدی نگرفت...

ممنون

بهزاد یکشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:37 ق.ظ http://behi.fardblog.com

من نظر دادم؟ بهر روی...
یه استادی گفت:بچسب به اصل(خدا)بقیه فرع اند...
تازه دارم میفهمم چی میگه

سلام عزیز دلم
ن ندادی
موافقم
فقط مراقب باش برا خودت ازش بت نسازی
بعدم گل پسراین ب چیه پست ها برمیگرده؟

مبین یکشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:59 ب.ظ

سلام ب دختر شاه پریون
نمیپرسم چطوری اسم من رو ببینی خوب میشی
از پایین خوندم تا اینجا نظر بذارم
عالی بود مژگان جون حال کردم آفرین

بابااااأ
ببین کی اینجاست
سلام یگانه پسر
خودشیفتگی بازی داره دیگه!
مممننن؟شاه پریون:">
ممون
خداروشکر ک خوشت اومد

مبین یکشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:08 ب.ظ

صبر کن ببینم صبر کن
چشم روشن پس اسم طرف سهراب خان
چ خوش خوراک ن پارک ن سینما ن جاهای دیگه قایق و دل دریا!

سهراب ب دوئل دعوت شدی

هههههههههه=))))))))))))
امان از دست تو!
نت کم بود اینجاهام سرب سرم میذاری!!!!!!
یادت رفت بگی
سهراب جون با قلم ودفترش میاد
بقول شاعر:نقاش غزل تا ک ب چشمان تو پرداخت/دیوانه شد ازطرز نگاهت قلم انداخت: ))))))<
الان این یعنی حسادت؟

پیمان یکشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:30 ب.ظ http://rapido-dowleh.blogfa.com

سلام
چرا اینهمه خلــــــــــــوت؟؟؟؟!!!! خو ملت بیاین دیــــگه!!!!

سلام کجا خلوت؟؟؟!!!
ملت کجا بیان؟

golden eagle یکشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:25 ب.ظ

وقتی چروکیده می شوی،برگها رشد باژگونه می کنند چون عشق رخت بر بسته است..
سلام
قالب نو مبارک:)

سلام
به به چ شروعی
انشاءالله عشق حق رخت بر نبنده(دعا)
ممنون چشم من روشن شما لبخند زدی تو این فضا

مبین دوشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:45 ب.ظ

وای کباب نکن بچه ها دلشون میخواد
کی؟من؟!ن از شما میپرسم من؟من حسادت بلد نیستم
قربون تو و مظلومیتت چقدم تو قابل اذیت شدن داری نفس منو حبس کرده ها نگاش کن اینجا چ مظلوم نمایی میکنه

نننننننههههه ااااااصصصصصللللاااااأ!!!!:D
پ چی دختر ب این خانمی آرومی(چشمک

مبین دوشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:50 ب.ظ

به پاس مهربانیت هربار که از ذهنم میگذری لبخند
پر مهر خدا را برایت آرزو میکنم مژگان جونم

ههههیییی ججججاااااانننن مممنننن
فدای تو عزیزم (قلب،اشک شوق

صبا دوشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:53 ب.ظ

سلام
یک بار بهت سر زده بودم اما ن نظرم تایید شده ن بهم سر زدی
اما من اومدم
خیلی سلیقت خوبه

سلام عزیزم من شرمنده بابت کوتاهیم یک بار اومدم اما نشد کامنت بذارم چشم ب خواست خدا میام باز
ممنون گلم

بهزاد چهارشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:27 ب.ظ http://behi.fardblog.com

باشه آجی حواسم جمع میکنم ازش بت نسازم
نصیحت بجایی بودممنون...
کامنت قبلی جواب دادی و پرسیدی این به چیه پستها بر میگرده:
این قسمت پستت دیدم(من از همهمهه دغ زمین بیزارم...)
حسم گفت اون نظر بذارم

عزیزم نصیحت نبود تذکر بود
آفرین مقدم شده بر عشق
بله اون حرفم ی جور حرف تو بود
بریدن از اهل زمین و جسبیدن ب او هست

مبین پنج‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:45 ب.ظ

سلام موزه متحرک:))))))بقول خودت ب تو چیه اصلا!!
خدایی خانمی رو قبول دارم خیلی خانمی
اما اگر تو آرومی أروم چیه؟؟؟؟!!!!

سلام آقای هیپ هیپ هورا
حالا خوبه ی چی گفتما!!!!!!!
چشمک با عشوه و خجالت
ببین عزیز دل آروم ی صفت ک ب کسی مثل من نسبت میدن؛-)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد