بهار دل...

اگر روزی«محبت کردی بی منت»«لذت بردی بی گناه»«بخشیدی بدون شرط»بدان آروز واقعا زندگی کرده ای.

بهار دل...

اگر روزی«محبت کردی بی منت»«لذت بردی بی گناه»«بخشیدی بدون شرط»بدان آروز واقعا زندگی کرده ای.

امید به خدا...


یوسف میدانست


تمام درها بسته است


اما


با امید به خدا


به سمت درهای بسته میدوید


و تمام درها برایش باز میشدند...


اگر به درهای بسته خوردی


به سمتش برو


چرا که


خدای تو و یوسف


یکیست...







نظرات 16 + ارسال نظر
پروانه چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:12 ب.ظ http://www.parvane.blog.ir

سلام دوست عزیز
پروانه: پیامک های بی نظیر همسرم
http://parvane.blog.ir/
www.parvane.blog.ir

سلام پروانه خوش رنگ،ممنون ک سر زدی عزیزم

وحــــــیده چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:42 ب.ظ http://hamishe-eshgh.blogsky.com

یووووووووووهووووووووووو
سلام علیکم مژگان بانو
خوبی جیگری؟
دلم برای خودت و وبت یه ریزه شده بود
چقــــدر قشنگه
کاملا موافقمممم
به شدت موافقمممم
با جون و دل موافقمممم
و...
کلا و همه جوره موافقمممم

خیلی خیلی دوستت دارم آبجی جونی
آپممم...
بدو بیا

سلام نانازی گیتوری؟هی جان من منم دلم تنگته دوست خوبم وحیده:ممنونم ممنونم ک موافقت خودت اعلام کردی آمدم

وحــــــیده چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:43 ب.ظ http://hamishe-eshgh.blogsky.com

راستی!
چرا آپ میکنی خبر نمیدی؟
چرا آپ میکنیم خبر نمیگیری؟
کلا سوالام زیاده!!

آپ میکنم و خبر نمیدم چندوقته ب کسی خبر نمیدم اما تو،تو آپ میکنی من خبر بگیرم یا خودت باید بگی باجی

بهزاد پاشا پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:10 ب.ظ

راستی از یوسف گفتی!

میگه از یعقوب آموختم وقتی عزیزت کنارت نباشه باید کور باشی

الان منم بدون عزیزم چشامو رو همه بستم

فقط میخوام اون رو ببینمش :-************

بابا تو چرا وقت نظر گذاشتن دربارو همه چی و همه کس نظر میدی و میگی الا خود پست!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بهزاد پاشا جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 06:44 ب.ظ

e e e

اون یکی نظرم کو!؟

بخدا نظر داده بودم هاااا

:|

نوشته بودم کلا در مورد مطلبت موافقم

منم ی دری دارم ک فقط ب دست خدا باز میشه و ب وصالش میرسم

بعدم نوشته بودم ی عکس ب صورت در نیمه باز میذاشتی مطلب کامل میشد!

ممنون ک موافقی ب امید خدااگر صلاحت باشه باز میشه خواستم بذارم اما هم زمان نداشتم هم حال...

behzad pasha جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 06:46 ب.ظ

حالا واسه من گوجه نشو!

من چیکاکنم وبت نظرم رو تایید نکرده!

از اول حرفم معلومه قبلش نظر داده بودم

چون راستی گفتم و ادامه دادم

نظر قبلش سهلام و گیتوری و این حرفا بوده ک این نظر بدون سلام شروع شده دیگه!!!

اگر درستنظر بذاری وب قبولت میکنه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

پیمان جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:48 ب.ظ http://rapido-dowleh.blogfa.com

سلام
چه جالب انگیز ناک آور!!! من دقیقا می خواستم سوالای وحیده خانوم رو ازتون بپرسم!
کلا کامنتی که در نظر داشتم برات بنویسم دقیقا کامنت وحیده بود! کا ایشون لطف کردن و نوشتن
به یادتان هستیم... به یادمان باشید...

سهلام حال شما؟خوب پس برا جواب باید بگم ارجاع به پاسخ وحیده و اینکه چند وقتیه زمان و کارام از سمتخودمتنظیم نمیشه واینباعث کوتاهیم شده ممذرت میخواد بخشیدش

پیمان شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:12 ب.ظ http://rapido-dowleh.blogfa.com

پس از طرف کی تنظیم میشه؟!!!
**************************خصوصی!**************

نمیدونم فقط میدونم و به عین حس میکنم دست من نیست!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

شلیر شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:45 ب.ظ http://www.chiroki-dl.blogfa.com

سلام گلم
نوشته هات جالبن عزیزم

سلام میسی ممنونه جالب بودن بخشی از وجودته خودته که اینطور دیدی مرسی

بهزاد پاشا یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:46 ب.ظ

عجب!

پیمان خان مجرد تشریف دارن!؟

میخواستم از این تریبون اعلام کنم حالا ک تفاهم دارین

من استین بالا بزنم!

کافر همه را ب کیش خود پندارد!فکر میکنه همه مثل خودشنمن از دو دوست عزیز معذرت میخوام

بهزاد پاشا یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:55 ب.ظ

به به عحب عکسی گذاشته نازبانوی بهزاد!

بهله که موافقم بایدم موافق باشم

سوره نووووووور :)))

مردم دوستان منم روشن کنید کی ب اسم خوردم خبر ندارم؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!خیال پردازی اوتیستیکم عالمی داره ها! من متعلق ب همه ام

بهزاد پاشا سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:16 ب.ظ

کافر کودومه خوشگلم

من ب گفته پیامبر عمل میکنم

میخوام نصف دینشون ادا بشه

میخوام ب گفته خدا پایبند بشن!!

آخری جواب کامنت آقا پیمان
کل اگر طبیب بودی سر خود دوا نمودی

بهزاد پاشا سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:20 ب.ظ

کم کم دیگه!

صبیر داشته باش ب مردم هم اعلام عمومی میکنیم!

کارت عروسیامون چاپ بشن بعد

اونم باز سوره نور! خخخخخخ


منم قاتل همه ام!

تو اصلا نگران نباش خدا شفا دهندست!!3تا روانشناسم پیشتن

`پروین چهارشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:51 ب.ظ http://shadkami.blogsky.com


ســــــــــــــــلامی به بلندای آسمان آبی
منم که همون لحظه نظرم رو ابراز کردم
خیلی متنش قشنگه

سسسسسسسسسسللللللللللللاااااااامممممممممممم نفس باید صبا عزیز مایی شهرزاد قصه گو«قلب تپل در حال تپش»

پیمان یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:47 ق.ظ http://rapido-dowleh.blogfa.com

با لهجه یی اصفونی بوخونید لطفا
جنابی پاشا سلام می کونم
عارضم به خدمتی شوماااا، که یه روووزی یه نفر خواست واس ما آستیناشو بالا بزند.. آ هر کاری کردا! نتونست! حتی استیناشو از ته برید. اما کاااری اِز پیش؟ نبرد!
حالا شومام سعیی خود تو بوکون!
یهوی دیدی شد!
حجاقا .. نرود میخی آهنین درر سنگ!
افـــتاد الاااااان؟
آ نیمیشد! دادا! نیمیشد! اصش مداری این کاراوا!! رو ما نصب نشده س!
شوما هر کارم بوکونیا... هیـــچ کسی پیدا نیمیشد که خودشو بدبخت کوند فققط به خااااطری ما!
ای مـِـز ِه ها نی دادا!
خلاااصه اِِز ما گفتن بود! اِز شوما؟! نشنیدن!

هی جان من آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآخخخخخخخخخخخخخخیییییییییییییی شما اصفانی هستید؟چه حالی داد بهم اصفهانی خوندن«قلب» عنوان اصلی:دادو پیمان فقط شوما مانده بودی آ این وبلاگ ما را ب پل ارتباطی تبدیل کونید باید جا بهار دل آ بنویسم چت روم ب توان 2!!!!!!!!!!!!!!!!!!و اما بعد: میگما ایشون هموینجوری جو زده هستن شوما با پاشاشا گفتنا بدتر نکونید!!!!!!!!!!!!!اباید بهش میگفتید کل اگر طبیب بودی سر خود دوا نمودی!!!!!!!!!!«خنده

بهزاد پاشا یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:52 ب.ظ

عارضم خدمتی دوستان کی! اقا بسی خوشحال شدس حج اقا بهزاد پاشا :) ک بعد مدتها ی اصفهونی دیدس!

خیلی دلم برا شهر قشنگ و حرفیدنتون تنگ شده!

البته تو یونی دوسه تا اصفهونی داریما ولی خب اصفهون باشی و اصفهونی گوش بدی لذتش بیشتره

نگران نباش من دارم اینده خوبی میبینم!

بخصوص پیوند بین دوشهر اصفهان و تبریز!

و اما در مورد طبیب و این حرفا!

مژگان جونم خودم دوا رو پیدا کردم

درمون همه دردام تویی عشقم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد