بهار دل...

اگر روزی«محبت کردی بی منت»«لذت بردی بی گناه»«بخشیدی بدون شرط»بدان آروز واقعا زندگی کرده ای.

بهار دل...

اگر روزی«محبت کردی بی منت»«لذت بردی بی گناه»«بخشیدی بدون شرط»بدان آروز واقعا زندگی کرده ای.

خدایا...

 خدایا...


بفهمان که بی تو


چه میشوم


اما


نشانم نده


خدایا...


هم بفهمان هم نشانم بده


که با تو چه میشوم...


نظرات 17 + ارسال نظر
پروین پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:45 ب.ظ http://shadkami.blogsky.com


اووووووووووووووووول

تا بعضیا نیان قرق کنن

آقا من نمیدونم چرا این وب من شده پل ارتباطی بقیه هرکی میاد تو وب من برا شخص مورد نظرش مطلب مینویسه آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآققققققققققققققااااااااااااااااااا پ نظر به پست و مطلب وب بیچاره چی میشه حساب نمیاد...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

behzad pasha پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 06:44 ب.ظ

چ متن عالی اییییییییییییی

سلام مژی جون خودم

متن ی طرف عکس ی طرف

فقط عکسش ی پست جداگانه هست!

سلام بهله خودمم دوسیدم ببخشید مِی جون کی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ آری عکس حاوی کل متن بود تاریکی بی خدا بودن دعا نور گشایش

behzad pasha پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 06:48 ب.ظ

سهلااااااااااام

دیدی من اول نسبت ب پست نظر دادم

مث بعضیا عشق اول شدن ندارم ک

ب من چیه!

اون میاد از همیشه در کنار تو بودن من حسودیش میشه

قرق قرق میکنه!

ییییییییااااااااااااااااااممممممممممممممماااااااااااااااااااانننننننننننننننننننن تو که اینطور نیستی

behzad pasha پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 06:50 ب.ظ



هم صب کن بینم!

وب خودت تند تند شعر مینویسین واسه هم

ما چیزی میگیم!؟

اقا چرا ارامش زندگی دو نوگل نوشکفته رو بهم میزنی پروین!

ببخشید نوگل کیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟شکفته کیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

behzad pasha پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 06:52 ب.ظ

این متن رو قبول دارم

اما متن مورد علاقه من اینه :

خدایا نه نشان بده نه کاری کن بی مژگان باشم

هم نشان بده هم کنری کن با مژگان باشم

جواب خدا:هیچ طوری نمیشوی نعمت بهتری در راه است

behzad pasha پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 06:57 ب.ظ

میبینی تورو خدا!

یا ب قول ی عزیزی : نیگاش کنااااااااا

خودش عامل اصلیه بعدم میاد میگه بعضیا قرق کردن!

بابا شیدا شدم رفته دیگه!

خب دیازپام عامل اصلیه همیشهآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآخخخخخخخخخخخخخخخخییییییییییییییییییییییییییی

پیمان شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:50 ق.ظ http://rapido-dowleh.blogfa.com

سلام
این کامنت فقط به خاطر نویسنده ی محترم وبلاگ
بدون هیچ گونه حاشیه پردازی!
همه ی ما هر کدوم جزئی از خداییم.
به خودمون ببالیم! ارزون خودمونو فنا نکنیم!!!

سلام خوبید؟ قسمت اول رو متوجه نشدم اما باریک داره قسمت دوم چون کاملا موافقم و درسته

بهزاد پاشا یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:28 ب.ظ

مژگان خوده خوده خودم !

در ضمن خودت میدونی بی تو چ حالی میشم

بهترین در راه نیست! همینه خودش بهترینه

خاص تر از اونی هست ک من میخاستم

من متعلق ب همه ام بی من یا کس دیگه دیگه موندن اتفاقی نمیوفته چون امن ترین پناه باهامون ب امید خودش بی او نمونیمهمیشه بهترین بجای بهتر هستمیسی بابت دیدت

پیمان یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:38 ب.ظ http://rapido-dowleh.blogfa.com

سلام
قسمت اول کامنت قبلم پیرو اون قسمت از گفته ی خود شما بود که گفته بودید وبلاگتون به پل ارتباطی دیگران با هم مبدل شده است!
گفتیم هیچ گونه استفاده ی خارج از چهارچوب پپیشبرد اهداف وبلاگ حاضر نمی شه از کامنت!
اوه! اونقدر سطح بالا حرف زدم که وسطاش درکش برای خودمم سخت شد!

سلام، ن آخه میان اینجا باهم دعوا میکنن تهدید میکنن... باز اگر پل دوستی و عشق باشه خوبه ب قول معروف ما برای وصل کردن آمدیمخب نیازی ب سنگین صحبت کرد نی،لحن و بیانتون من رو یاد ی استاد عزیزی انداخت

behzad pasha چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 03:41 ب.ظ

خاهش میشه!

والا شما برای وصل کردن اومدنی! پس کاری با بهتر و بهترین نداشته باش

ما انتخابمون رو کردیم

در ضمن ما برا عشق میاییم

این بعضیا هستن ک میان و ی تیکه میندازن و میرن

باید داشته باشم، ب من چیه اصلا حالا بیا و خوبی کنا! خوش اومدین باز بعضیا شد ک!

دیونه جمعه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:01 ب.ظ http://mymina.blogsky.com

سلام
خیلی عالی بود.
ممنون که سر زده بودین.

سلام دوست عزیز! ممنون مرسی ک بهم سر زدین

behzad pasha شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 06:05 ب.ظ

اومدم بگم راه کارت خوب نبود!

چشامو بستم

فک کردم پیشمه

باز ک کردم دلم همش چشای نازش رو میخواست!

از دست تو باید اساسی روان کاوی بشی تو

behzad pasha شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:59 ق.ظ

چیکا کنم!

تا وقتی منو با عنوان مهندس بهزاد یا آقا بهزاد خطاب نکنه همون بعضیا میمونه

اوهو اوهو!پری ب خاطر تو نمیگه نگران سلامتیته چون الان ک خودت داشتی مینوشتی این القاب رو سرگیجه گرفتی

behzad pasha شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:00 ق.ظ

چرا از دست من!؟

بابا راهکاری ک ارائه شده بود اشتب بود!

انگار ب مجنون میگی ب اب نگاه کن

ولی عکس ماهم افتاده رو اب!

راهکار بستن چشم و فکرین ب اینکه پیش هست! اون شکلی بود!

علم روان شناسی با این عظمتش پیش تو کم میاره چون موجود ناشناخته ای

`پروین یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:08 ب.ظ http://shadkami.blogsky.com

سلامممممممممم
چوطوری؟
دلم تنگولید اومدم سر بزنم

سسسلللاااممم منیم بالام خوش اومدی صفاآوردی

بهزاد پاشا جمعه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:49 ق.ظ

من و سرگیجه!؟

ن عزیزم من عادت دارم ب این القاب

علم روانشناسی در شناخت من کم اورده

از اون ور علم عشق شناسی!! در مورد حس من ب نسیم باغ خدا کم اورده

هرکاری میکنن میبینن این خس عجین شده با وجودم

یامان! اینو نگی چی بگی! ن بابا اصلا ب خودشون زحمت مطالعه ندادن

behzad pasha جمعه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:50 ب.ظ



لینک های وبم رو ی کم سروسامون دادم

(به امید سروسامون گرفتن خودم)

ی نیگا بکن!

مخصوصا لینک اولم ! خخخخخخ

امان از دست تو!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد