بهار دل...

اگر روزی«محبت کردی بی منت»«لذت بردی بی گناه»«بخشیدی بدون شرط»بدان آروز واقعا زندگی کرده ای.

بهار دل...

اگر روزی«محبت کردی بی منت»«لذت بردی بی گناه»«بخشیدی بدون شرط»بدان آروز واقعا زندگی کرده ای.

برداشت مثبت از هر اتفاق...

از کسانی که از من متنفرند ممنونم

 آنان مرا قوی تر میکنند...

 از کسانی که مرا دوست دارند ممنونم

آنان قلب مرا بزرگتر میکنند...

از کسانی که مرا ترک میکنند ممنونم


آنان به من می آموزند هیچ چیز تا ابد ماندنی

 نیست...


از کسانی که با من میمانند ممنونم


 آنان معنای دوست واقعی را به من نشان

میدهند
...





نظرات 21 + ارسال نظر
zeinab پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 03:15 ب.ظ http://parnasse.blogfa.com/


یکی از مشکلات بلاگ اسکای اینه که آیکون بوس نداره
[بووووووووووووووووووووووووووووس]
دوستت دارم ... پستت هم حسابی قشنگ بود

تو عزیز دلمی دل انگیز اگر اسلام دست و پای ما را نمیبست ممنون دریا صفت من

darya جمعه 16 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 07:03 ب.ظ http://shinestar.blogsky.com

salam dooste khobam
webloge fogholadeei darii
omid vara moafagh bashii
khoshhal misham be webe man biyay

سلام عزیزم ممنون بابت دید قشنگت دوست خوبم چشم حتما باعث افتخار و خوشحالیمه

behzad pasha شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:15 ب.ظ http://anayurdumazarbayjan.blogfa.com

سلما گیتوری !؟



منبع انرژیت اومده بدیو بیا

سلام شکر خوفم تو گیتوری؟تو؟وبت؟منبع انرژی من؟؟؟؟؟!!!! حالا ک اینطور شد آخرین نفر میام

behzad pasha شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:17 ب.ظ

اول ج نظرای پست قبلی رو ج بدم!

بعد برسیم ب این پست

اوهوم راس میگی گفته بودی بدو برو بعد نگی اول نشدم



اما خوب فورصت! نشد دا



اما پستت رو از نظرم بی نسیب نذاشته بودم! مهم اینه !

اوهو باز گسیخته خو شد!!!!حال وبم وپست خوف بود همین ک نظر تورو دیدن حالشون بد شد

behzad pasha شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:18 ب.ظ

و اما در مورد مثل خودمی!

دیگه دیگه

ابی ترین احساس بی دلیل نیس ک!

بالاخره روح لطیفی داریم و ب قول عزیزی پروانه ای

خخخخ

من میخوام بهت امید بدم تو ب خودت نگیر

behzad pasha شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:21 ب.ظ

و اما این پست!

اول اینارو داشته باش تا بعد دلیلش رو بگم!!





خودم ی تجربه هایی تو این زمینه داشتم

ولی ازوقتی باتو اشنا شدم یه چیزای مهم تری یاد گرفتم

اصلا زندگی من ب دو قسمت قبل اشنایی با مژگان و بعد اشنایی با مژگان تقسیم میشه

بهلههههههههههههه

ممنون پسر باغ خدا

behzad pasha شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:23 ب.ظ

اصلا میدونی چیه!

نه نمیدونی ک!

از کجا بدونی

خخخخخ

ازوقتی باتو هستم قلبم بزرگتر شده باو :))

-نمیشه خودشیفتگیمو نشون نداده برم!-

البته میدونما قلب توام از وقتی بامنی دیگه داره میترکه

یوووووووووووهیییییییییییییییی

ععععززززیییزززمممییی منم کاری نکردم خودت خواستی تا بشه خودت دعوت میکنی کی من؟تو؟هههه باز وارد بحث شیرین خیال پردازی اوتیستیک شد!!!!ببین اصلا داخل قلبم هستی بعد از وسعتش بگو

shlir یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:12 ب.ظ http://www.chiroki-dl.blogfa.com

webt khili naze....momnoon ke oomadi

سلما ممنون دید تو ناز بوده ک ناز دیدی دوستم خواهش دارم ممنون از تو خوشحال شدم

behzad pasha یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:30 ب.ظ

سلاااااام من اومدم

اومدم و آی اومدم

با لب خندون اومدم



منبع انرژی تو منم نه وبم

البته میدونما مطالبمم میخونی انرژی میگیری چون میدونی از زبون من نوشته شدن

خخخخخخخخخخخ

سهلام بیا میگم خودشیفته ای میگی ن!!!!!!هه!!!لطفا وارد خیال پردازی نشو اوتیسم محترم با خوندن مطالبت کلی فحشت میدم چون چشم درد میگیرم

behzad pasha یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:33 ب.ظ

نه خب

شما کارای فراوونی کردی

فخط! نمیدونم اخیرا چرا حرص منو نشونه گرفتی

و اما قلبت!

نیازی نی ک من تو قلبت باشم!

استاد شهرام ناظری می فرماید :

من در عشق او چون او شدممممممممممممم

شیداااااااااااا شیدااااااااااااااااا شیدا شدم

ب من چیه تو جدیدا حساس شدی ب جای تو میگم شما گوجه میشی!!!!!!خدا اون روز رو نیاره دور از جونم ک مثل تو گسیخته خو بشم

shlir دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:44 ب.ظ http://www.chiroki-dl.blogfa.com

mer30 azizam ke oomadi...web t khili naze...khosham oomad

behzad pasha سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 05:36 ب.ظ

اوتیستیک نشدم ک!

راستش رو گفتم دا

در ضمن صرف خاطر عزیز تو این بار کوتاه نوشتم دیگه

هیچ بیماری قبول نداره مریضیشو خب با چ منتیم میذاره درحالی مطلب کم آوردها...!!!!!!!!!!!!

behzad pasha سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 05:38 ب.ظ

حساس میشم دیگه

چرا باید ب عزیزت -که من باشم- بگی شما !

خخخخخخخ

تورو خدا ببین اینو!

نگفتم ک قراره تو مثل من بشی

گفتم من تو عشقت مث خودت شدم

افتاد!؟

خب من حساسیت زدایی میکنم آقا من بی سواد آجی جون پری جونی شما بگید این الان وارد خیال پردازی و خودشیفتگی شده یا ن؟؟؟!!!!نگاش کن بالا اصرار داشت عزیز منه الان میگه در عشق من چون من شده خب اینطوری خوبه

پیمان پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:38 ق.ظ http://rapido-dowleh.blogfa.com

سلام
هم اکنون از یه سرچ طولانی در زمینه ی معماری بازار در اقلیم های چهارگانه ی کشورمون ازاد شدم.
دیر وقتتون بخیر
عرض ادب و احترام!

سلام خوبید؟ خداقوتذهنتون با دوام چشماتون پرفروغ عرض ادب 2چندان تر و آرزوی رفع خستگی خدمت شما(خسته کلمه درستی نیست اما معادلشو نیدونم بخشیدممنون ک سر زدید

behzad pasha پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:54 ب.ظ

من؟
کم اوردن مطلب؟؟

نه خداییش ی کم بفکری میبینی من مطلب کم نمیارم

از بس شیرین زبونم و مغزم اماده فی البداهه گویی هست ک هیژ وخ! مطلب کم نمیارم

بهله

در ضمن منت نداره

من فکر چشای یارم بودم

:))))))))))))))))

همه بیماران خود شیفته اینطورن اشکال نداره نباید با بیمار مخالفت کرد تو مطلب کم نیاوردی!!!!!!اونوقت شششممماااا

behzad pasha پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:57 ب.ظ

ببین تو گفتی اول بیا تو قلبم بعد ببین بزرگ شده یا نه!

منم گفتم تو عشقت مث تو شدم!

یعنی نیازی ب ورود ب قلبت ندارم

چون شبیه تو شدم میدونم قلب توام بزرگ شده!

افتاد!؟

همش میخاد وصل کنه ب اوتیسم!

چ چ چ


این حساس زدایی رو هم تازه یادیدی!؟

خخخخخخخ

غصه نخور بهزاد 3تا دوست دکتر داری کمکت میکنن اینا همه اثرات خیال پردازیه ن من تازه یاد نگرفتم تو هر روز بیماری جدیدی از وجودت رو رو میکنی خب روش درمانی جدیدی میشنوی

behzad pasha یکشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 06:25 ب.ظ

خخخ
خخخ
خخخ

کلکسیونه دیگه



3 تا دکتر؟

تو روستای شما مدرک لیسانس رو نگرفته میشن دکتر!؟

:))))

خوبه خودتم قبول داری بله تو روستای ما انقد اطلاعات مردم بالاست ک اصلا نیازی ب مدرک ندارن

`پروین یکشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:54 ب.ظ http://shadkami.blogsky.com


سلامــــــــــــــــــــــــــــ
چه پست خوشگل و با مفهومی
عالیه خیلی قشنگه ولی حیف عکسش برام باز نشد
بعضیا هم که اینجا رو قُرق کردن

سهلام جوجو چطوری یا ن؟میسی شهرزاد قصه گو، آخی خب 4شنبه نشونت میدم گریه نکن،بازم ب مرام بعضیا بعضیا ک اول فهمیدن الان اومدن

شلیر دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:24 ب.ظ http://httpwww.chiroki-dl.blogfa.com

سلام مژگان جونم
منظور اینجا اینه که آدم دارای یه سری احساسات و شور و هیجانه که هرآن امکان داره در مقابل اتفاقات پیش رو عکس العمل خاصی داشته باشه پس نباید انتظار داشته باشیم همیشه کنترل شده عمل و رفتار کنه...

پس منظور از ریل=کنترل، اصلا این انتظار بحت ب دردنخور و مشکل آفرینیه ما باید بیادیم ک انتظار و توقع رو تو خودمون از بین ببریم سخته اما ممکن

behzad pasha دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:54 ب.ظ

تو روستای شما جای یکی خالیه

تا زبون های دراز رو ی کم کوتاه کنه

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

چچچچچچچچچچچچچچییییییییییییییییییی مممممممممممممممیییییییییییییییییگگگگگگگگگگگگگگگگییییییییییییییییی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! اونا هم گذاشتن تا تو حرص کنی

behzad pasha دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:57 ب.ظ

اخه پری بالام!

اول از همه بهت خبر میدن الان میای. ی چی هم ما بدهکاریم بهت!؟

از جلو برآمدگی میکنی!؟

در ثانی وب شوما رو بعضیا قرق کردن ماچیزی گفتیم بهت!؟

ها!؟ها!؟ها!؟

(تایید با کله)

:))

آقایون خانم ها لطفا در این مکان دعوا نکنید وگرنه دعواتون مممیییککککنننممممممااااااااااااااا با هم دوست باشید آورین بچه های خوبم اینطوری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد