بهار دل...

اگر روزی«محبت کردی بی منت»«لذت بردی بی گناه»«بخشیدی بدون شرط»بدان آروز واقعا زندگی کرده ای.

بهار دل...

اگر روزی«محبت کردی بی منت»«لذت بردی بی گناه»«بخشیدی بدون شرط»بدان آروز واقعا زندگی کرده ای.

بخشندگی خالق

دلم گرم خداوندیست


که با دستان من گندم برای یاکریم خانه میریزد


چه بخشنده خدای عشقی دارم


که میخواند مرا


با آنکه میداند گنهکارم


دلم گرم است میدانم


بدون لطف او


تنهای تنهایم




نظرات 11 + ارسال نظر
روانشناس پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:30 ب.ظ http://shadkami.blogsky.com

نههههههههههه
اول اینکه من اول شدم به خودم تبریکات ویژه میگم
دوم اینکه woow عجب پس خشنگولی
بلا بودی رو نمیکردی هااااا
چقد عکسش قشنگه
احســـــــــــــــــــــــــنت
نظرت هم تأیید کردم

سلما چطوری یا خوبی؟ خب پس حالا ک تبریکیدی ی کاقی شاپ مهمون تو چ کنم کار دگر یاد نداد استادم من بلا استادم آتیشه میسی عزیزم عکس برا خودم ی حس عجیبی آورد وقتی دیدمش

رهگذر جمعه 13 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:16 ق.ظ http://setareye-abii.blogsky.com/

قشنگ بود دوست عزیز.
شاد باشی

سلام آسمانی ترین دوست چطوری یا ن؟ دلم برات تنگولیده بود میسی عزیزمخوشحالیدم اسمت و نظرت دیدم فدای تو،ب امید خدا خوش باشی

بهزاد پاشا جمعه 13 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:18 ب.ظ



باز که این اول شده!

حالا چون اول شدی ی کافی شاپ مهمونه تو

خخخخخخ

البته من و پ :)))) یعنی ما رو دو نفر حساب کن دیگه

بچه تو سلام بلد نیستی سلام دوست داشت ب تو چیه خودم گفتم رونق ب وبم بیاد اونوقت شما؟؟؟؟؟؟؟؟؟4تایی میریم من آجیم بری و کس دیگه

بهزاد پاشا جمعه 13 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:21 ب.ظ

میخواند با اینکه من گناهکارم

دخیخا وصف حاله منه

وصف همونه فقط خودش ب دادمون برسه

بهزاد شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:46 ق.ظ http://behzadfarhadi.mihanblog.com

سلاممم آبجی مژگان

اینجاش خعلی خوب بود خوشم اومد:که با دستان من گندم برای یاکریم خانه میریزد

سسسسلللممماااا داداش گیتوری مشخص شد دلرحمی دادا خداروشکر خوشت اومد

zeinab شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:38 ب.ظ http://parnasse.blogfa.com

مگه میشه مژگان جونم پست بذاره و محشر نباشه ؟
عااااااااااااااااالی بود مژگان جونم
منم آپم

سسسسسلام سلطان قلب من چطوری فدات شم؟ جیگرتو بس ک دیدت عالیه بدیارو نمیبینی گلم میسی ناناز ب امید خدا حمتا میام

وحـــیده دوشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:26 ق.ظ http://hamishe-eshgh.blogsky.com/1390/12/

به به!!
سسسلامممم
چه پست قشنگـــــــی
چه نثر قشنگـــــــی
عاشق این قسمتشم:
(((چه بخشنده خدای عاشقی دارم)))

سلاممم ی دونه میسی آجی این قسمتم عاشق توإ

وحـــیده دوشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:29 ق.ظ http://hamishe-eshgh.blogsky.com/1390/12/

خیلی قشنگه
تشویق!
عکسش برام باز نمیشد!!
انقدر اومدم و رفتم تا بالاخره باز شد
عکسش هم عالیه
...
راستی!
پروین منم کافی شاپ مهمون تو!! =)))))
بچه الان سکته میزنه!!

آخی(موچ) خداروشکر بازید خودم عکسشو میدوسم نه میریم رو خط سبک سفر کردن

وحـــیده دوشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:30 ق.ظ http://hamishe-eshgh.blogsky.com/1390/12/

میدوستمت باجی جون
.
.
.
آپـــممم
بدو بیا

باجی سنه قوربان مایوم دوست میداروم
آمدم آمدم

بهزاد پاشا جمعه 20 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:36 ق.ظ

سلام نیمیدم تا بمونی سوزان سوزان

گالاسان یانا یانا

خخخخخخخخخخخخ

من منم دا
شما نداره که

من بیام تهران ک شما رو جایی راه نمیدن

چون بخاطر من شهر تعطیل میشه

خخخخخخخخخخخ

آخ آخ یکی آتشنشانی خبر کنه!!!!! بچه جان بخاطر خودت گتم بگو تا دهنت عادت کنه تو نگران نباش اگر بدونن من میخوام برم همه کافی شاپا خبرنگار دعوت میکنن تا این افتخار ثبت کنن

بهزاد پاشا پنج‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:09 ق.ظ

چ چ چ

توام؟

وارد فاز خیال پردازی شدی؟

اخه جایی ک من باشم دیگه خبرنگارا سمت کس دیگه نمیرن ک

خخخخخخخخخخخخخخ

اونوقت شششمممااأ؟؟؟؟؟؟؟_؟_!!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد