بهار دل...

اگر روزی«محبت کردی بی منت»«لذت بردی بی گناه»«بخشیدی بدون شرط»بدان آروز واقعا زندگی کرده ای.

بهار دل...

اگر روزی«محبت کردی بی منت»«لذت بردی بی گناه»«بخشیدی بدون شرط»بدان آروز واقعا زندگی کرده ای.

آزادی...


مدت ها بود...

به آزادی باد حسادت میکردم

تا این که فهمیدم

می توانم مثل او باشم

هیچ مانعی برای وزیدن و آزادی ام وجود ندارد...

جز خودم

نظرات 14 + ارسال نظر
وحـــیده شنبه 18 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:47 ب.ظ http://hamishe-eshgh.blogsky.com

سسسسلاممممممم
آبجی خودم
وبت مبارک باشه نازدونهء من
انشاالله راهی باشه...
سرشار از تجربه های تازه و عشق و نور الهــی
عزیز دلم...
اینم کادوی من:
http://s3.picofile.com/file/7578331284/doooset_daram_2.gif
ناقابله
ووووووووووویییییییییییی!
میبینم لینک هم که شدیم!
خخخخخخخخ
خودمون خودمونو لینک کردیم...
حالم میکنیم باهاش!!!
ببخش دیگه..
میزبانی گفتن...مهمونی گفتن!!
انشاالله سر فرصت وب خوشگلت رو لینک میکنم
الان به زور سرم رو بالا گرفتم!
حالم رو دیدی دیگه!
خلاصه...
خوش اومدی...
اومدی...
اومدی...
چه خوب کردی اومدی...

بوسسسسسس

سسسسسللللممممااااااا خورشید تابانم ب بابا عجب خوش گلدینی چ استقبالی چ اسپند و عودی میسی آجی جججچوووون

وحـــیده شنبه 18 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:48 ب.ظ http://hamishe-eshgh.blogsky.com

راستی!!
مطلب بیست
عکس هم عالی
چه صفایی بکنیم با وبلاگ تو از این به بعد
دوستت دارم باجی

محصول مشترک بایدم خوف بشه از تولید ب مصرف ج دادی باجی جان مایوم میدوسمت

behzad pasha شنبه 18 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:34 ب.ظ

oh oh oh

in ke mojhi june xodaaaaaaaaaaaaaaaaaame

بهزاد پاشا شنبه 18 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:42 ب.ظ

هووووم

اینکه پری اوله ی کم زجر آوره

اما خب چندساله میشناسی اینارو
بایدم اول باشن

(تایید با کله!)

اون اسم پارانتز منو شرمنده کرد

اصلن خیلی چسبید

هدف زجر دادن تو بود چقدر گفتم برو شبیه خرس خوابیدی!!!!!!!!!!هرکی عاشق تره برنده ببیته

بهزادپاشا شنبه 18 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:43 ب.ظ

منم منتظر نسیم باغ خدا بودم!

الان دیگه آزادم!

سلام گل پسر تو ک کامل از 7دولت کلا آزادی

وحـــیده یکشنبه 19 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:15 ب.ظ http://hamishe-eshgh.blogsky.com


چی میگه این بهزاد پاشا؟
آقا من اعتراض دارم!!!
"وحیده" اول شده!
اصلا اسمی از پروین میبینی؟
بابا من اول شدمممم!
--------------------
ببخش باجی!
این ملقب به (پسر باغ خدا) یکم نیاز به شنیدن حرفای من داشت!
اونم با صدای بلند!!

امروز ندیدمت دلم برات تنگ شده
ولی خب حرفیدم باهات مذوق شدم
دووووستت دارم آبجی جونم
بوووووووس

آره ناز آجی تو همیشه اولی، دعواش کن حقشه یادت باشه ی خشم شبم بهش بزیم،عقش منی تو اتفاقا بی تو کند گذشت منم دوست دارم شدید عسل شیرینم

وحـــیده یکشنبه 19 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:24 ب.ظ http://hamishe-eshgh.blogsky.com

ابول!
نظرات رو هم که تایید کردی!
(یادم رفت براز خوشحالی کنم تو کامنت قبلی!!)

وحـــیده یکشنبه 19 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:25 ب.ظ http://hamishe-eshgh.blogsky.com

راستی!
لینکت کردم
ببین کجای لینکدونی هستی!
شدی تاج سر لینکدونی من..

روانشناس سه‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:32 ب.ظ http://shadkami.blogsky.com

یوووووووووووووهوووووووووووووووووووووووو
واس خاطر دل بعضیا آخر شدم که کمتر زجر بکشه
خخخخخ
خدایی عجب سلیقه ای داریم هااااااااااااا
چونان حال کردم با اسم و پست و عکس وبلاگ که نگو
احــــــــــــــــسنت
خخخخ به قول وحیده مهمونی گفتن میزبانی گفتن
ولی خیلی خوب بود کیف نمودیم بسی
نه که من خودم گلم، واس همین دیگه دیدم ریا میشه گل بیارم

عززززییییززززممم ننه أبجی دهقان فداکارم خب دل بچه(بهزاد)شاد کردن ثواب داره دیگه سلیقه دیازپام درش بکار رفته نمیشه بد بشه شما باغ گلی ناناسش

روانشناس سه‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:37 ب.ظ http://shadkami.blogsky.com

سلام
وبلاگ خوبی داری
به منم سر بزن
.
.
.
.اولین هرز نامه وبلاگتم خودم گذاشتم که بقیه نیان
دوســــــــــــــــــــــــــــــــت دارمــــــــــــــــــــــــ

عجقمی چمش حمتا

بهزاد پاشا چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 02:56 ب.ظ

خدایا آخه من چی بگم بتون!

این س تا حالا میخوان بشن روانشناس!

منظورم از اول بودن لینکدونی بود ن نظرات!

وحید صدا بلندتم نیگه دار واسه آقات :)

بخیلی دلت بخواد گسیخته خو ما بعضی مسائل رو نمیکنیم ریا نشه صدا بلندش برا ادب کردن بعضیا بود با همسرش با عشق میحرفه چون همسرش ادعا و گسیخته خو نیست مثل حوا خوشبخت میشه چون همسرش آ د م

بهزاد پاشا چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 02:58 ب.ظ

عکست ی ایراد کوشولو داره!

اگه اینجا باغ خدا باشه

باید اون ک ایستاده من باشم!

تو نسیمشی . نسیم ک دیده نمیشه

ی توصیه فنی تو اصلا نتیجه گیری نکن خوبه گفتم اول۷ اصلیه ک بهش رسیدم اون وقت این تور بودم الانم این شکلیم تو خوب منو میبینی عزیز دل خودش

بهزاد پاشا چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 02:59 ب.ظ

آهان

خودم ب نتیجه رسیدم

انگارکی اینجا ب صورت نمادین ظاهر شدی!

محسن چهارشنبه 22 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 08:45 ب.ظ

اره باهات تو یه راستام و به مفهوم متنت نیمه رسیدم

تشویق
ب امید خدا بهش کامل برسی عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد